|
|
 |
CRM-tips som garantert sparer din bedrift for både tid og penger.
|
|
|
|
Tips om CRM
Business Standard har spurt grunnlegger og administrerende direktør i Mamut Software, Eilert Hanoa, om hvilke tips han vil gi som en guide i CRM-jungelen.
» Les artikkel
Noen tips om CRM
Business Standard har spurt grunnlegger og administrerende direktør i Mamut Software, Eilert Hanoa, om hvilke tips han vil gi som en guide i CRM-jungelen.
» Les artikkel
CRM-Duell: Norsk mot amerikansk CRM – Siebel mangler lokale muskler
Slutt å kaste penger etter amerikanske leverandører. Vi er best på hjemmebane, hevder Per Kveim.
» Les artikkel
Tom Siebel: De små har ingen sjanse!
Toppsjefen og grunnlegger i CRM-giganten Siebel gir norske CRM selskaper det glatte lag.
» Les artikkel
Positive meldinger fra De Norske Bokklubbene
- Mediene gir et feil bilde av Internett. Det blir rett og slett hypet ned. Vår erfaring er at bruken vokser raskt, sier bokklubbenes webredaktør Morten Nilsen til Propaganda.
» Les artikkel
CRM med buksa nede
CRM-systemet til Site Communication vet ingenting om betalingene dine og registrerer ikke henvendelsene dine. Betalte regninger går til inkasso. – Alt er i orden, mener sjefen, men en enkel test avslører det meste.
» Les artikkel
Kutt IT-budsjettet fornuftig
Når det er trange tider må man bruke penger på å forbedre arbeidsprosessen, ikke bedre utstyret.
» Les artikkel
Finner gull i kundedata
Store selskaper bruker store summer på systemer for kunderelasjonshåndtering. Noen av dem som var først ute finner allerede gull i de store datahaugene.
» Les artikkel
Markedet er modent for CRM
Markedet for CRM-tjenester vil i følge analyseselskapet IDC tredobles i løpet av de neste fire årene, til 125 milliarder dollar.
» Les artikkel
Kjenn din kunde
Når konkurrentene dine bare er et klikk unna betyr det alt å bygge opp et solid forhold til kundene dine.
» Les artikkel
SAAB AB: En turbo på CRM
Den "svenske" bilfabrikken SAAB vil ha mer styring over kundene sine. Forhandlerne har foten på bremsen.
» Les artikkel
Lindorff vil ha kundene dine: Biter seg i halen med CRM
Ville du overlatt de gode kundene dine til et inkassoselskap?
» Les artikkel
Unngå CRM-fallgruvene
Katastrofespøkelset er noe alle CRM-aktører må slåss mot. Her får du skyts til kampen.
» Les artikkel
|
|
|
|
|